Chì sò e diffirenzii trà i trè guanti immersi convenzionali, è per quali scenari sò adattati?
1. Guanti immersi in nitrile: fatti di gomma nitrile sintetica, guanti di gomma nitrile anu un rendimentu protettivu relativamente elevatu è resistenti à l'oliu, resistenti à l'acidu è à l'alkali, resistenti à a perforazione, à l'abrasione è à l'erosione chimica, anu una durabilità più altu è sò più durable, adattatu per i laboratorii. , ospedali, fabbriche è altri ambienti.
2. Guanti immersi in PU: fatti di poliuretanu, ligeri, morbidi, boni permeabilità di l'aria, sensazione di manu flexible, resistenza à l'acidu è alkali, flexible, adattatu per operazioni fine, largamente utilizatu in l'industria è l'industria elettronica.
3. Guanti di lattice di lattice: fatti di lattice naturali, morbidi, còmode, cù una bona elasticità è traspirabilità, ma pò causà riazzioni allergii di gomma, hè utilizatu in certi industrii per u travagliu di trasfurmazioni alimentari, ma ùn hè micca adattatu per u cuntattu cù sustanzi oleosi, adattatu per u travagliu di ogni ghjornu cum'è fabbrica, custruzzione, etc.
In generale, quandu sceglite i guanti, avete bisognu di cunsiderà l'usu attuale è i fatturi di sicurità cunnessi, è sceglite u materiale è u stilu chì vi cunvene megliu.
Postu tempu: Apr-19-2023